سبد خرید شما
پرداخت

سوالات متداول

۱. چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش، ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید. سپس به صفحه سبد خرید بروید تا بتوانید کالا های انتخابی را مشاهده کنید. بر روی دکمه "پرداخت" کلیک کنید. مراحل تکمیل اطلاعات شخصی و پرداخت را طی کنید تا سفارش شما نهایی شود.


۲. روش‌های پرداخت در سایت شما چگونه است؟

ما از درگاه‌های معتبر بانکی و پرداخت آنلاین پشتیبانی می‌کنیم.


۳. مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟

مدت زمان تحویل سفارش‌ها بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است. سفارش‌های داخل شهری معمولاً طی ۲ تا ۳ روز کاری و سفارش‌های بین شهری بین ۳ تا ۵ روز کاری تحویل داده می‌شوند.


۴. آیا امکان تعویض یا بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید تا ۷ روز پس از دریافت کالا درخواست تعویض یا بازگشت آن را ثبت کنید، به شرطی که کالا در حالت اولیه و بدون استفاده باشد. برای اطلاعات بیشتر به بخش "بازگشت و تعویض کالا" مراجعه کنید.


۵. چگونه می‌توانم سایز مناسب خود را انتخاب کنم؟

در صفحه هر محصول یک جدول راهنمای سایز قرار داده شده است. با استفاده از این جدول و اندازه‌ گیری دقیق بدن خود می‌توانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با پشتیبانی مشتریان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.


۶. آیا محصولات شما با کیفیت هستند؟

بله، تمامی محصولات ما از پارچه های خارجی تهیه و با تضمین اصالت کالا عرضه می‌شوند. ما همواره سعی داریم بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم.


۷. چگونه می‌توانم کد تخفیف دریافت کنم؟

برای دریافت کد تخفیف، می‌توانید در خبرنامه سایت ما عضو شوید یا ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. همچنین در مناسبت‌های ویژه و جشنواره‌های فروش، کدهای تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌شود.


۸. چگونه می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش، یک کد پیگیری به شما اختصاص داده می‌شود. با استفاده از این کد و مراجعه به بخش "پیگیری سفارش" در سایت، می‌توانید وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.


۹. آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

در حال حاضر برند پوشاک هوکانی دارای 4 شعبه فعال در تهران و3 شعبه فعال در سراسر کشور می باشد.شما می توانید با حضور در یکی از شعب ما در تهران (روشا، ولنجک، نیایش مال و ایران مال به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه شعب مراجعه فرمایید.


۱۰. ساعات پاسخگویی پشتیبانی شما چگونه است؟

پشتیبانی ما همه روزه از ساعت 10 الی 18 می باشد. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی، واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.